دنیای همه جور عکس

خفنترین عکسهای دختران ناز ایرانی و خارجی،-۱۸،عکسهای عاشقانه،عکسهای جالب و دیدنی،عکسهای خنده دار

دنیای همه جور عکس

خفنترین عکسهای دختران ناز ایرانی و خارجی،-۱۸،عکسهای عاشقانه،عکسهای جالب و دیدنی،عکسهای خنده دار

هشدار به کاربران اینترنت(آدرس جدید سایت کزم غیز kazme gheyz)

هشدار به کاربران اینترنت(آدرس جدید سایت کزم غیز kazme gheyz)

سلام دوستان عزیز.امروز داشتم آفهای یاهو را میخواندم که یک دفعه یک پی ام نظرم رو جلب کردش.الان متن کاملش رو واستون میزارم.

salam man f 18 az teh kheyli doost daram bahat ashena sham ;;) in webloge mane motmaenam azash khoshet miad http://www.khoshkellaa.mihanblog.ir/ baram off bezar

پیش خودم گفتم این میتونه کی باشه و از آی دی(dashmori_2006) (مرتضی محمدپور) فرستاده شده.روی لینکش کلیک کردم چون واسم مهم نبود زیرا از یک آنتی ویروس بسیار قوی استفاده می کنم به نام Spyware Terminator سری جدیدش که یکی از خصوصیات این آنتی ویروس داشتن web security guard هستش که هر سایتی که به سیستم شما آسیب میرسانه را مسدود میکنه و داشتن clam antivirus بسیار قوی که هر روز به روز رسانی میکنه.خلاصه سرتون رو درد نیارم رفتم تو وبلاگه طرف دیدم یک پست بیشتر نداره و نویسندش هم کظمه غیز بودش.یکی بهش بگه آخه مردک خر حداقل نام نویسنده رو یه چیز دیگه میزاشتی.خلاصه چون pop up صفحه اینترنت من بسته بودش وبلاگ اصلیه کزم غیز نتونست بالا بیاد.هرکی بوده واقعا آدم اسکلی بوده و از اغده بازی خوشش میامده.یک وبلاگ درست کرده و زمانی که که وبلاگ طرف بری بعد از 2  3 ثانیه وبلاگ اصلی کظم غیز که ویروس داخلشه باز میشه و پیشنهاد من اینه که برای اینکه pop up بسته باشه از تولبار گوگل استفاده کنید.

شما میتوانید به آی دی طرف که واستون گذاشتم تماس بگیرید و هرچی دلتون خواست بهش بگید.یک ایرانی نباید همچنین کاری کنه.

نظرات 1 + ارسال نظر
iranpix 19 بهمن 1387 ساعت 02:03 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com


با سلام و عرض خسته نباشید
دوست عزیز واقعا وبلاگ باحالی داری... فقط زود به زود آپ کن
به منم سر بزن ... منم آپم با مطالب بسیار زیبا
موفق باشی

http://iranpix.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد